недеља, 9. март 2014.

Nova Sezona

Jeste se pripremili za novu sezonu? Cekate ugovore ,vize , spremate kofere i pozdravljate se sa rodbinom i prijateljima, Ili jos uvek sedite kuci za lap topom, i ceznjivo gledate u slike nasmejanih mladih ljudi koji rade na luksuznim brodovima koji plove po Evropi...
Zeleo bih da pozelim srecu onima koji su skupili petlju i uspeli u toj nameri da ostvare svoj san...
E sad malo saveta za one koji idu.
Prvo i osnovno pravilo ponasanja na brodu
NE VERUJ NIKOME!!!!
Drugo pravilo
NE VERUJ NIKOME!!!!
Trece pravilo
POGLEDAJ PRVA DVA PRAVILA!!!
Nemoj da se pravis pametan i da se istices jer ce te iskoristiti i vise nego sto mislis, balansiraj u sredini ako mozes.
Kad nisi siguran kako treba nesto da se uradi uvek pitaj nadredjenog. Ne upustaj se u raznosenje traceva i ogovaranja kolega.Obice ti se o glavu sigurno jer na brodu i zidivi imaju usi.
Ne pozajmljuj novac nikome,jednostavni kazi da nikome ne pozajmljujes novac i tacka ostavice te na miru.
Nadji sebi neki dnevni ventil.
Dovoljno je da bar prosetas sat vremena dnevno sam sa sobom.
Uvek odmori kad mozes da bi bio spreman za sledeci dan.
Jedno pijanstvo ce te puno kostati sledeci dan ,kad hoces da nestanes sa zurke ili sedenja u crew messu samo se izgubi bez pozdravljanja sa kolegama niko nece ni primetiti niti ce ti ko sta reci sutradan.
Radi po pravilima koje ti daju postuj standarde i rutinu i neces imati problema ,ne pravi shortcuts i vrlo brzo ces isplivati iz oka menagera.
Ako hoces da napredujes na visu poziciju izvuci 200 posto iz sebe i isplatice ti se sigurno.
I nikad nebudi ulizica niko to nevoli budi ozbiljan stalozen i miran u stresnim situacijama .
I jos ponesi dosta pozitivne energije sa sobom i sve ce biti ok, mozda jer svi smo mi razliciti u sebi,i sve ovo sto savetujem tebi ne vazi nista jer ces sve da prekrsis i da uradis to sto sam ti rekao da ne radis...
Seti se ovog teksta kad zavrsis sezonu i videces da sam u pravu i samo ces se nasmejati sebi u bradu
i reci u sebi da da tako je ...
Uzeces svoj kofer izaci preko gang way sesti u taksi ,voz ,avion i duboko odihnuti
I have survive

10 коментара:

  1. Sviđa mi se način na koji pišeš. Radim na kruzeru tako da saosećam sa tobom. Kaži mi ko je uglavnom concessionaire za Spa & Beauty Salon na river cruise?

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo je Biblija ako želiš da radiš na brodu. Svaka čast vidi se da si čovek sa iskustvom. Kaži mi ko je Spa & Beauty Salon concessionaire na river cruise ship?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Spa i beuty salon pripada hauskeepers, imaju frizere i masere koji takodje rade u laundry

      Избриши
  3. Imam 37 godina, 10 godina iskustva kao konobar, znanje engleskog srednji nivo. Da li imam sanse za brod , ili sam mator?

    ОдговориИзбриши
  4. Imam 37 godina, 10 godina iskustva kao konobar, znanje engleskog srednji nivo. Da li imam sanse za posao na brodu ili sam mator?

    ОдговориИзбриши
  5. Pozdrav. Ja sam resio da idem i stvarno zelim ali mi trebaju neke konkretne informacije. Gde se prijaviti, jel postoji neka agencija ili bilo sta drugo?

    Milos

    ОдговориИзбриши
  6. Pozdrav,
    mozes li malo detaljnije opisati management na brodu, posebno housekeeping. Hvala unapred...
    Bubi

    ОдговориИзбриши
  7. Ovo zvuci kao dises medju ljudozdere, a to mi se uopste ne dopada :D ako prezivim, napisacu jos nesto

    ОдговориИзбриши

utisci